Saturday 19 April 2008

Sports Day



It's Sports Day!

Students were gathered at the Subang Jaya Council Stadium this morning for their shool's Sports Day. The program started with a parade around the field by members of various teams/houses. They donned on costumes with colours that represented their houses. This photo shows the team from Yellow House (written on their board as Rumah Kuning).

The young lady on the left wore a Baju Kebaya; the cheeky boy who gave a wave had on him the Baju Melayu; and the young lady with the placard wore a Baju Kurung. These are some of the traditional Malay costumes wore in Malaysia.

Which costume do you like most?

7 comments:

Unknown said...

I love the yellows and golds, J.C. My favorite is the Baju Kurung. It's beautiful!

Sally said...

I'm very taken with the fellow in the middle.

Sydney Daily Photo Turns 2 today!

alicesg said...

Beautiful and colourful costumes.

ptowngirl said...

I must say I like the beautiful simplicity of the dress the lady holding the Kuning sign had on best; that being said though, I thought all of the outfits were colorful and uplifting!

ptowngirl
HamptonRoadsDailyPhoto

Anonymous said...

Ah... an interesting capture! Which team won in this end? I remembered doing this when I was in Secondary School. :)

J.C. said...

Sorry, Alex, I didn't stay till the end of the games to find out who was the winning team. :o( So, can't give you an answer.

almostakbl said...

خدمات مكافحة الحشرات من شركة المستقبل
شركة مكافحة حشرات ببريدة
شركة رش مبيدات بالقصيم
تقدم شركة المستقبل خدماتها لمكافحة الحشرات الطائرة من ناموس وغيرها ومكافحة الحشرات الزاحفة كالصراصير والنمل بأنواعه وغيرها من الحشرات المؤذية ومكافحة أيضا الفئران والزواحف الضارة، فالشركة تهتم بصحة عملائها الذين تتعامل معهم، ويجب أن يكون العميل على معرفة بأضرار تواجد هذه الحشرات على صحة الأسرة، فوجود الفئران في المنزل يهدد الجميع في المنزل ويؤرق راحتهم، أما عن تواجد الحشرات فهي خطر على صحة الأطفال وتؤثر عليهم فالأطفال ليس لديهم وعي بخطورة هذه الحشرات التي تسبب الأمراض.
شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
مكافحة النمل الابيض
شركة المستقبل هي شركة متخصصة في مجال مكافحة جميع أنواع الحشرات، الشركة لديها الخبرة الطويلة في التعامل والقضاء على جميع أنواع الحشرات، وأيضا الشركة لديها الخبرة الطويلة في التعامل مع المبيدات المختلفة والتي تستخدم في القضاء على الحشرات، فيتم بعد معرفة نوع الحشرة المتواجدة في المنزل تركيب المبيد ومعرفة الطرق والأساليب المختلفة والتي تستخدم في شركة المستقبل للقضاء على الحشرات بأنواعها.
شركة مكافحة حشرات بجدة
شركة رش مبيدات بجدة
يتم استخدام مبيدات لا تؤثر على صحة الأفراد وآمنة ولكن في نفس الوقت فعالة ولها القدرة على القضاء على الحشرات بسهولة وبسرعة، يتم أيضا استخدام الأساليب والتقنيات والأدوات الحديثة والمتطورة للقضاء على أنواع الحشرات المختلفة، ويتم تدريب العاملين في شركة المستقبل على استخدام هذه الأدوات والمبيدات حتى يكون لديهم الخبرة الكافية للتعامل مع أنواع الحشرات المختلفة وذلك بالتعاون مع الخبراء والباحثين الذين لديهم خبرة ودراية كاملة في مجال مكافحة الحشرات.
شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة رش مبيدات بالدمام
شركة المستقبل هي الشركة الأولى في مجال القضاء على الحشرات، اتصل بالشركة وسوف تجد الاهتمام البالغ في التعامل والمساعدة الكاملة وتنفيذ جميع مطالبك، تعامل مع شركة المستقبل وسيختفي جميع أنواع الحشرات لديك في المنزل نهائيا وبدون عودة للمنزل لتستمتع بحياة بدون حشرات.

"Use your first smile, your first form of generosity, of love, of kindness—use it at home; start at home. And if there is something left over—if … your plate is just full of abundance of patience and goodness and smiles and joy, then by all means, you should go … and offer that to others. But we must begin at home." by Dr Robin Smith